Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
- Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
- Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem lub jeżeli był wystawiony rachunek potwierdzający zakup.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
- Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Postępowanie reklamacyjne: - Reklamacja towaru winna być składana przez Klienta w formie pisemnej wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub rachunek) i dołączonym reklamowanym towarem na adres Sklep kolekcjonerski Mieczyław Marczak ul. Skorupska 34lok.46. 15-048 Białystok.
- Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia.
Procedura reklamacyjna kończy się: - Uznaniem reklamacji - Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów lub wymianę towaru na wolny od wad lub
- Odmową uznania reklamacji. Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji oraz ponownie bezzasadnie reklamowany towar. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji Sklepu do właściwego Sądu.
Wierze jednak że do takich sytuacji nie będzie dochodzić, gdyż zawsze istnieje możliwość polubownego załatwienia reklamacji
Reklamację przesyłki (niedostarczenie przez Pocztę Polską) sklep może przyjąć od Klienta po upływie 14 dni od daty jej nadania, zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej. Wynik reklamacji przesyłki uzależniony jest od wyniku reklamacji rozpatrzonej przez Pocztę Polską.