Logowanie i zakupy
- Realizacji zamówienia mogą dokonywać tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
- Logowanie następuje po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie naszego sklepu.
- Logowanie nie jest wymagane przy przeglądaniu zawartości sklepu i dodawaniu przedmiotów do koszyka.
- W celu umieszczenia interesującej Państwa pozycji w koszyku zakupowym, należy kliknąć przycisk "do koszyka". Pozycję umieszczoną już w koszyku można usunąć w każdej chwili poprzez naciśnięcie przycisku "usuń".
- Do koszyka można dodać dowolną ilość przedmiotów.
- Po umieszczeniu w koszyku wszystkich interesujących Państwa pozycji, należy zatwierdzić zamówienie przyciskiem "realizuj".
- Zdjęcie zamieszczone przy danej pozycji przedstawia jej rzeczywisty wygląd
- Sklep kolekcjonerski zajmuje się sprzedażą przedmiotów pochodzących z rynku wtórnego - w związku z tym mogą na nich występować ślady użytkowania
- Zamówienia realizowane są wg kolejności potwierdzonych zgłoszeń
- Kupujący musi potwierdzić zakup w ciągu 48 godzin. Dokona tego klikając odpowiedni link w wiadomości elektronicznej, którą otrzyma od sklepu bezpośrednio po dokonaniu zamówienia. Zamówienia nie potwierdzone będą usuwane.
Formy rozliczenia transakcji
- Tylko wpłata na konto bankowe, Numer konta, na które należy dokonać przelewu, wysyłany jest pocztą elektroniczną automatycznie po dokonaniu potwierdzenia zakupu
- Wpłaty należy dokonać najpóźniej 10 dni od daty potwierdzenia zakupu. Po tym terminie zamówienie nieopłacone zostanie anulowane, a przedmioty będące w tym zamówieniu ponownie staną się dostępne w sprzedaży
- Wysyłka zakupionych przedmiotów zostaje potwierdzona ze strony sklepu stosownym e-mailem i następuje po zaksięgowaniu stosownej kwoty na koncie sklepu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych
- Na termin otrzymania przesyłki składają się: czas realizacji zamówienia (skompletowanie zamówienia , pakowanie i dostarczenia na pocztę) oraz czas doręczenia (niestety niezależny od sklepu).
- W przypadku nie otrzymania przesyłki do 7 dni roboczych od otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę, sklep prosi o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny
- Do każdego zakupu dołączam paragon fiskalny.
- Sklep nie jest płatnikiem VAT, nie ma więc możliwości otrzymania faktury VAT
- Na wyraźne życzenie klienta jest możliwość wystawienia rachunku potwierdzającego zakup
- Rejestrując się w sklepie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie ofert i informacji o nowych produktach drogą elektroniczną
- Przedmioty wydane przed 31 grudnia 1948 roku NIE MOGĄ być wysłane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez stosownego pozwolenia na wywóz z terenu RP przedmiotów wydanych przed 31 grudnia 1948 roku ( Ustawa "o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" z dnia 23 lipca 2003 roku (Dz. U. 2003 nr 162, poz. 1568)). Sklep nie zajmuje się uzyskaniem takiego pozwolenia i w przypadku jego braku odmówi wysłania przesyłki za granicę.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem lub jeżeli był wystawiony rachunek potwierdzający zakup. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacja towaru winna być składana przez Klienta w formie pisemnej wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub rachunek) i dołączonym reklamowanym towarem na adres Sklep kolekcjonerski Mieczysław Marczak Skorupska 34 lok.46, 15-048 Białystok Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia. Procedura reklamacyjna kończy się: uznaniem reklamacji - Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów lub wymianę towaru na wolny od wad lub odmową uznania reklamacji. Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji oraz ponownie bezzasadnie reklamowany towar. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji Sklepu do właściwego Sądu.Wierze jednak że do takich sytuacji nie będzie dochodzić, gdyż zawsze istnieje możliwość polubownego załatwienia reklamacji
- Reklamację przesyłki (niedostarczenie przez Pocztę Polską) sklep może przyjąć od Klienta po upływie 14 dni od daty jej nadania, zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej. Wynik reklamacji przesyłki uzależniony jest od wyniku reklamacji rozpatrzonej przez Pocztę Polską.