Logowanie i zakupy

  1. Realizacji zamówienia mogą dokonywać tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
  2. Logowanie następuje po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie naszego sklepu.
  3. Logowanie nie jest wymagane przy przeglądaniu zawartości sklepu i dodawaniu przedmiotów do koszyka.
  4. W celu umieszczenia interesującej Państwa pozycji w koszyku zakupowym, należy kliknąć przycisk "do koszyka". Pozycję umieszczoną już w koszyku można usunąć w każdej chwili poprzez naciśnięcie przycisku "usuń".
  5.  Do koszyka można dodać dowolną ilość przedmiotów.
  6. Po umieszczeniu w koszyku wszystkich interesujących Państwa pozycji, należy zatwierdzić zamówienie przyciskiem "realizuj".
  7. Zdjęcie zamieszczone przy danej pozycji przedstawia jej rzeczywisty wygląd
  8. Sklep kolekcjonerski zajmuje się sprzedażą przedmiotów pochodzących z rynku wtórnego - w związku z tym mogą na nich występować ślady użytkowania
  9. Zamówienia realizowane są wg kolejności potwierdzonych zgłoszeń
  10. Kupujący musi potwierdzić zakup w ciągu 48 godzin. Dokona tego klikając odpowiedni link w wiadomości elektronicznej, którą otrzyma od sklepu  bezpośrednio po dokonaniu zamówienia. Zamówienia nie potwierdzone będą usuwane. 
        
     Formy rozliczenia transakcji
  11. Tylko wpłata na konto bankowe, Numer konta, na które należy dokonać przelewu, wysyłany jest pocztą elektroniczną automatycznie po dokonaniu potwierdzenia zakupu
  12. Wpłaty należy dokonać najpóźniej 10 dni od daty potwierdzenia zakupu. Po tym terminie zamówienie nieopłacone zostanie anulowane, a przedmioty  będące w tym zamówieniu ponownie staną się dostępne w sprzedaży
  13. Wysyłka zakupionych przedmiotów zostaje potwierdzona ze strony sklepu stosownym e-mailem i następuje po zaksięgowaniu stosownej kwoty na koncie sklepu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych
  14. Na termin otrzymania przesyłki składają się: czas realizacji zamówienia (skompletowanie zamówienia , pakowanie i dostarczenia na pocztę) oraz czas doręczenia (niestety niezależny od sklepu).
  15. W przypadku nie otrzymania przesyłki do 7 dni roboczych od otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę, sklep prosi o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny
  16.  Do każdego zakupu dołączam paragon fiskalny.
  17. Sklep nie jest płatnikiem VAT, nie ma więc możliwości otrzymania faktury VAT
  18.  Na wyraźne życzenie klienta jest możliwość wystawienia rachunku potwierdzającego zakup
  19. Rejestrując się w sklepie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie ofert i informacji o nowych produktach drogą elektroniczną
  20. Przedmioty  wydane przed 31 grudnia 1948 roku NIE MOGĄ być wysłane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez stosownego pozwolenia na wywóz z terenu RP przedmiotów wydanych przed 31 grudnia 1948 roku ( Ustawa "o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" z dnia 23 lipca 2003 roku (Dz. U. 2003 nr 162, poz. 1568)). Sklep nie zajmuje się uzyskaniem takiego pozwolenia i w przypadku jego braku odmówi wysłania przesyłki za granicę.
  21. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w  sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem lub  jeżeli był wystawiony rachunek potwierdzający zakup. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
        
     Postępowanie reklamacyjne
  22. Reklamacja towaru winna być składana przez Klienta w formie pisemnej wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub rachunek) i dołączonym reklamowanym towarem na adres Sklep kolekcjonerski Mieczysław Marczak Skorupska 34 lok.46, 15-048 Białystok Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia. Procedura reklamacyjna kończy się: uznaniem reklamacji - Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów lub wymianę towaru na wolny od wad lub odmową uznania reklamacji. Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji oraz ponownie bezzasadnie reklamowany towar. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji Sklepu  do właściwego Sądu.Wierze jednak że do takich sytuacji nie będzie dochodzić, gdyż zawsze istnieje możliwość polubownego załatwienia reklamacji
  23. Reklamację przesyłki (niedostarczenie przez Pocztę Polską) sklep  może przyjąć od Klienta po upływie 14 dni od daty jej nadania, zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej. Wynik reklamacji przesyłki uzależniony jest od wyniku reklamacji rozpatrzonej przez Pocztę Polską.
Sklep Kolekcjonerski używa cookies m.in. w celach: korzystania z witryny, usprawnienia procesu zakupowego oraz zapamiętywaniu ustawień. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.